thank you god.

idag vill jag tacka gud för tre saker;
sex and the city
piggellin

och sist men inte minst hostmedicin.

har kollat klart på min box nu, 6 säsonger av sex and the city, vill inte ens tänka på hur många timmar det är. jag bara ä l s k a r  det! och en sak är säker, jag ska till new york!
piggellinen och hostmedicinen underlättar halsen och gör så att jag inte spyr pga allt hostande. well well, ingen apu imorgon. dock vill jag till skolan på fredag, men vi får se. frågan är vad jag ska kolla på imorgon nu när boxen är slut?

Kommentarer
Postat av: ebba

alla är ju sjuka nu, värsta epidemin, värre än pesten! jag har fått asroliga smärtstillande som gör att hela munnen bli bedövad, tungan bara hänger :D det är gött! saknar dig! pussi

Postat av: Julia

Ja :D Man blir helt besatt. Jag var hemma och var sjuk i nian och låg och kollade på flera säsonger som jag lånat, men börjar sakna de äldsta avsnitten då det var så längesen man såg dom :D

2009-01-08 @ 20:35:49
URL: http://www.bestofjulia.devote.se
Postat av: Amanda W

jag har med alla säsonger men jag försöker spara dem till utvalda stunder då jag behöver dom som mest :)

2009-01-08 @ 22:32:40
URL: http://amaaandaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback