ojdå.

idag kände jag en konstig känsla, och jag vet inte om den var positiv eller negativ.
nu är det helg och lov, och det ska bli skönt att inte gå upp 05.30 varje morgon.

inget kan bli som det var förr. det måste man intala sig.
men det kanske kan komma upp till en nivå där det är nära att vara förr.
just nu känns allt nästan som det var nyss. och jag minns allt för väl.
det finns för mycket jag behöver glömma.
men jag lyckas aldrig riktigt. jag tog ut något som kallas lycka i förskott.
ändå är jag lyckligare än någonsin vissa dagar.
nu är det segt. sån ångest var längesen nu.
hur man ska göra finns olika teorier för.
jag har provat med mina strategier, och andras,
men det finns inget som jag lyckas hitta lösningen med.
en del metoder kan lyckas för stunden, men inte mer än så.
så sant som det är sagt! jag vill bara 16 igen-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback