årets sista dagar.

I måndags blev det efterlängtad shopping, det bara kittlade i fingertopparna och spenderarbyxorna var på. Kom hem med en digitalkamera, minneskort, jeans, tights, tröja, bord, smink osv. Finfint, jag var nöjd. Plånboken var mindre nöjd. Tillfällig lycka skulle jag väl kalla det ;)
I tisdags åkte jag till Emma, ännu en sak som var efterlängtad. Kinamat, film, godis, prat och bara allmänt mys. Du är bra vännen, det vet du.
Gårdagen var jobb mellan 15-21, och sen ännu mer film :) Borde skärpa mig nu, har helt och hållet vänt på dygnet. Men det gör inget. Ledig några dagar till från skolan.
Nyår idag, och här och häpna, jag ska vara nykter och köra. Vuxenpoäng till mig! Men tänker inte jobba bakis igen, det är inget att hurra för. Tror det blir en lyckad kväll ändå :)



Jag försöker att inte se tillbaka, att inte minnas så mycket som jag gör, att inte sakna tiden som har varit. Jag försöker verkligen, så mycket jag kan. Men jag har bara en tanke i huvudet hela tiden.. Varför lät jag dig riva mina murar som jag så länge byggt upp?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för den fina kommentaren anna!! <3 de värmer verkligen, tack!

& du är stark!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback