frågan är vad som inte hände i helgen.

Åh! Jag har haft en sådan bra helg alltså, trots sjukdom och ryggsmärtor. Allting löser sig med alkohol, nästan allting. Blev en riktigt härlig förfest hos min gamle och käre vän Dennis igår. Trevligt folk, fint väder och alkohol. Helt galet var det! Dock var jag klantig som hoppade upp på en pall, trillade, slog hakan i fönsterkarmen och bet mig i tungan. Vilket har resulterat i en väldigt öm hakan och en svullen tunga. Så jag kan inte äta typ, fast det gör inget. Magen och jag är inte kompisar idag ändå.
Så jag summerar festivalen såhär: Galenskaper, dans, dans med Leroy, fylla, fint väder, regn (emergancy ponchos) träffa saknade människor, pizza, flädersaft skratt, klanterier, bakfylla och framförallt stunder jag kommer se tillbaka på . Just having a good time ;) Ojoj!

Sitter just nu på ett tåg påväg till Stockholm, med min fina vän Emma :) Förväntningar och nervositeten är på topp, har ju faktiskt aldrig varit i Stockholm förut. Så jag hoppas det blir kanon. Men det blir det, kan inte bli annat med henne. Dock höll klant-Emma på att glömma nyckeln till lägenheten vi ska bo i, haha. Men pga hennes snälla och snabba syster så hann vi få ner nycklarna till  stationen, precis i tid.

Nu ska jag försöka ta en kort powernap och undvika att gårdagens dryck kommer upp igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback