min finaste.

jag brukar inte gilla söndagar,
men igår hade jag den bästa söndagen på länge.
tillbringade nämligen den med min bästa.
allt känns bättre för varje dag som går!
och jag är verkligen lycklig.

skola idag då, bara 3 skoldagar denna veckan.
hur underbart är det inte?
är ledig hur mycket som helst nu framöver.

gymmat och sprungit idag igen,
och nu avlider jag snart.
men var tvungen att träna bort min ilska.
blev så jävla arg idag att jag knappt visste vad jag skulle ta vägen.
helt otroligt alltså, finner inga ord.
fyfan alltså!!!!!!!!!


bild sen förfesten hos ebbson i fredags.

Kommentarer
Postat av: hanna

sötnos på bild :) <3



& jag älskar dina tatueringar på fötterna! så himla gulligt! hihi :$


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback