världens bästa klass.

måndag, ny skoldag och nya tag.
och vad kan göra en dag när man känner sig sleten bra? - jo, hvfr07! vad annars? ni är helt klart bäst och jag är så glad över att jag har er :*
  vi hade klippmodeller idag i skolan, manliga sådana, och det gillade vi! att ha massa män på salongen ;) haha. jag klippte adam, och jag blev iaf nöjd, mohaha. sen har jag varit på gymmet med min kära vän andreas som förövrigt fyller sjutton idag. han är en av de skönaste jag känner ;> gz till dig! <3




ben&jerry's och mys till tusen hos min underbara pojkvän igår :* närhet, kärlek, kramas, pussas, mys, sova med någon, vakna upp med någon vid sin sida, värmen. kan det bli bättre?

((hejdohejdo))

p.s ebba är bäst, och jag saknar henne!



Kommentarer
Postat av: Anonym

du är bästbästbäst! <3

2008-09-22 @ 20:03:29
Postat av: emil

postat av: emil*

2008-09-22 @ 20:04:14
Postat av: din

jag älskar dig! du är bäst för mig <3

Postat av: fiffi

Inget hvfr07 utan näänie <33

2008-09-22 @ 23:20:31
URL: http://idasofiiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback