jag överlevde.

idag måste jag faktiskt säga att jag är liiiite stolt över mig själv, jag överlevde både orienteringen och spinningen.

dock blev jag ju tröttare än vad jag trodde jag skulle bli när vi orienterade, jävla skitförkylning som sitter i och de blev ju inte bättre av att vara ute. men ja, lite plums i ån och stiga ner lite här och var är ju mysigt eller så. haha, var dyblöt och smutsig ;> så härligt!

sen var det hem och vila en stund, och sen vidare till gymmet för att köra mitt första spinningspass någonsin. och det gick bättre än väntat :P det var skitkul! men det känns i benen nu efteråt.. och ebba, du är inte ensam om att vara öm i lisa längre :s haha.



((hejdohejdo))


förresten, min klass är bäst!!!!!!!!!!! <3

Kommentarer
Postat av: ebb

lisa mår bättre nu, hoppas att hon får besök och lite massage ikväll ;) hahaha. jag är så jävla snygg. du med. älskar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback