ideal-frisören?

  idag när sofia och jag satt och pratade i bibblan fick vi höra lite om vad folk tycker om oss frisörer, alltid är det lika intressant måste jag säga. men jag förstår bara inte vad folk får allting ifrån och vad som gör oss så mycket annorlunda er andra?
  typ att vi alltid är fixade i håret (klart vi oftast är det, hallå, vi ska ju bli frisörer) att vi alltid har fina kläder, och aldrig mjukisbyxor vilket vi dock brukar ha ganska ofta, att vi alltid går runt i klackskor. gör inte ni andra det också? men det dummaste jag har hört, och det har jag hört ifrån allt för många är att vi får betyg efter hur vi klär oss, och det är fan det sjukaste mina öron någonsin har hört faktiskt.
    och just de ja, idag var sofia 'ideal-frisören' med hårband och skärp i midjan.  f   a    n   vad jag stör mig alltså!!!
 
jag är fan sjuk, det går aldrig över, eller jag vilar aldrig upp mig. så nu ska jag lägga mig i sängen och ligga där tills imorgon :s så det så!


upp och ner'
((hejdohejdo))


p.s idag skulle visst jorden gå under, men tji fick vi.

Kommentarer
Postat av: Emma

jo, dom klagar på oss i bf med.. men folk har ju inget liv. och dom vet ju inte vad ni gör på frisör, så varför ska dom lägga sig i? usch man kan verkligen bli förbannad på folk..

2008-09-11 @ 12:52:55
Postat av: sara

haha, vem går alltid runt i klackskor, orka liksom =) Men folk är fördomsfulla mot allt! bara att lära sig de...

2008-09-13 @ 20:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback