det blir inte som man tänkt sig.

ikväll skulle jag åkt till emil, haft en riktig myskväll tillsammans. men inte, vi ska på fölmönstring imorgon och en viss person dampade som fan. så blev inget nässjö :( det suger, jag saknar emil.. <3

skolkort idag och det gillade jag inte. annars var det en bra dag i skolan i övrigt :) robban är våran älsklingslärare ;>
' det finns alltid plats med en öl till i livet' skönast typ!

nu vet jag inte vad jag ska göra, vara med männen ikväll kanske :>

((hejdohejdo))


vem är du,
vem är jag,
vilka är vi?




Kommentarer
Postat av: Emil

hela du är mys<3

2008-09-19 @ 23:27:48
Postat av: ebba

åh jag följer med dig hem nån dag så tar vi en riktig myskväll tillsammans med ben&jerry's och tjejgrejer, min anna <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback