glaaaaaaaaaaad :D

idag är jag glad för jag har tagit bort min räls :D woho! as gött äre, och jag är supernöjd med mitt nya leende! dock har jag fått en lös tandställning som gör att jag pratar lustigt, men jag vänjer mig nog..
  sen hade jag utvecklingsamtal, det gick också bra. ingrid tyckte jag blivit mogen :) kul att höra. allt var finfint, dock måste jag sluta skolka ifrån psykologin, annars får jag inget studiebidrag. halåååååå, har missat typ 3 fredagar bara? :s
  nu är min älskling här :) och nu har vi möblerat om mitt rum, dubbelsäng, soffa, bord har tillkommit :D as najs!

nu ska jag mysa ;)


nå, vad tycker ni? det är jag och blondinbella nu, hahahhaha!

((hejdohejdo))

Kommentarer
Postat av: Amanda W

roligt att se ett bländande leende! och ditt är ju mkt snyggare än blondinbellas helt klart :) hehe, ha det bra!

Postat av: E

så fint :)

2008-10-17 @ 11:33:58
URL: http://springfort.blogg.se/
Postat av: Julia

nämen jag heter också storck ;) coolt!

2008-10-17 @ 19:01:05
URL: http://litenmenstorck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback