redredred.

jag älskar röttröttrött! har tonat om håret idag, det hade ju bleknat så mycket :s så blev en 6 RC med extra RR pigment. fattar ni? ;>  färgade också löshåret, så nu kan jag äntligen ha det igen. skiljer dock liiiiiiiiite i ton, men det går bra ändå.
nu är jag snäll mot håret, har inte plattat hela på över en månad, fönar det i kall luft, inpackingar x 2, silkesdroppar, osvosv.
kul på apu:n idag, även om jag mådde skit och hade feber- ännu mer kul att vi har nationella i engelska imorgon, dubbel samhälle och psykologi läxa. och jag måste gå :s

Kommentarer
Postat av: linda

hej! tänkte fråga en sak. du har ju färgat håret rött och du går frisör linjen. så undrade vilken sorts röd du skulle färgat mitt hår med, har färgat till mörk brunt för ett tag sedan och i min riktiga hårfärg så har jag mellan brun med röd/guldiga skiftningar.

2008-11-19 @ 18:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback