party gone wild.

fredag; det vankades fest, maskeradfest! alla var sjukt snygga och jag hade skitkul ;) tills det spårade ur.. synd att folk gör sådana saker.
lördag: städa efter gårdagen, kladdigt överallt, burkar och flaskor överallt. äta middag hos mormor. första dagen på statoil, så jobbade mellan 14-21. såg på film med tommy, robin, andreas och max :) sov helt ensam i vårat stora hus.
söndag; har letat efter mina (dyra) innetofflor hela dagen, men hittar dom inte :s ska jobba 16-21, sen sova hos mormor för att hon ska vara min kortaftonmodell imorgon.

jag har kommit på att jag typ inte kommer ha något liv nu, ska jobba upp mina 60 'läringstimmar' innan den 20 december. sen höjs lönen och jag fått ett eget schema. men najs som fan med pengarna iaf!

snart kommer mamma och pappa hem, saknat dom ändå. nu blir de ordning på allting igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback