upp och ner!

Måndag idag igen, och sliten efter helgen kan man väl säga eller så..

I fredags åkte hela klassen till Vetlanda för att fixa modellerna inför en modevisning. Men först drog vi till stan och käkade mat! Sen gick vi och kollade på Gina Tricot, och jag brände över halva studiebidraget :S Detta ska bli en shoppingfri månad (?) Ska iallafall försöka. Sen var själva modevisningen, det var rätt. Ebban följde med mig hem och det var mys :*
  På lördagen var det feeeeeeeest :D Vi drog till Sävsjö på förfest och det var så jävla kul att träffa alla igen asså :D Vad jag har saknat dem!!! Jag orkar inte skriva om kvällen. Men grymt lyckad måste jag säga (Y) Lite upp och ner går det ju alltid.. Men tack alla <3
  Idag skulle vi klippa varandra, jag hade bara tänkt att klippa bort det slitna. Men det slutade med att jag klippte ena sidan kort med en polisong. Och jag är nöjd! Tack Ebban :D:*



ja, jag saknar dig.. vad mer ska jag säga?
och förresten är det en månad sen idag </3


//Hejdohejdo, impulsiva anna


hoppades att du hittade något intressant, mamma?

Kommentarer
Postat av: Tina

hahahah :P klaga inte på mamma ;P

Postat av: Anonym

Va glad att du ha en mamma som bryr sig!!!!!!!!!!!!

2008-03-04 @ 12:42:34
Postat av: Julia

du verkar faktiskt vara ambitiös i skolan, grymt :)

2008-03-06 @ 17:55:54
URL: http://eleonorah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback