mormor <3

Igår så hade vi kurs i skolan, permanentkurs för Goldwell. Det var en gammal bimbo som höll i den, och jag gillade henne iaf inte. Men KajsaBajsa satt modell för mig och Ebba & det blev jätte fint :) Tack för att du ställde upp <3
  Inatt sov jag hos mormor och morfar, det var evigheter sen. Men jag måste säga att jag har saknat det. Så när man gick ner idag stod bordet fulldukat med massa frukost. Söt mormor är :*
  Sen åkte vi till Nässjö för att hon skulle sitta modell för mig, dte gick bra :) Sen blev det mat på Coco Thai och efter det tandläkaren. Så nu kan jag inte äta :'( Drog hem och sen vidare till kiropraktorn, det går ju iallafall framåt..

Sista skoldagen imorgon.. Och jag kommer sakna allihopa <3


Människor förändras, men aldrig trodde jag att någon kunde ändra sig så mycket.
Jag känner inte igen dig längre.. Vem är du..?


//Hejdohejdo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback