dagens händelse.

Back to school idag efter 4 dagars ledighet. Och som vanligt har jag kul i skolan :) Hantverk hela dagen, först klippte vi dockorna, sen schamponerade och stylade vi tvåorna, lunch och sen skulle vi rulla permanent på tid. Vi hade en timma på oss, och då skulle vi rulla så långt vi hann. Men jag var klar på 45 minuter :D Det gick as bra idag, nästan för bra. Kul att träffa mina älsklingar <3
  Efter skolan så åkte Tina och jag ut till stallet, vi gjorde stallet och sen tog vi in hästarna. Och jag red Villimey, asså satan vad kul det är :D Men idag kunde det gått illa. Sen har Tina och jag gymmat, ojoj vad hurtiga vi har blivit ;b Tss..

Tina: Vad fint det är ute med all dimma, nu fattas ju bara en älg. Haha
Jag: Kul Tina!
10 sekunder senare..
Jag: Tina.. Det står en älg där borta i kurvan..

Så det var bara till att vända Villimey, hade hon sett älgen hade jag fått mig en rejäl åktur, men det gick bra.


// hejdohejdo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback