adios amigos!

Om 1,5 timme så åker vi upp till Jönköping, för att sedan flyga till Gran Canaria. Allting har gått så fort, och det känns ändå inte som om jag ska åka idag. Men det ska bli så jävla gutt :D Bara sola, bada, äta och ta det lugnt och inte tänka på ett skit alltså. Det är blandade känslor med att åka faktiskt, men jag ska göra det bästa utav situationen! Jag har tillgång till data, så bloggen kommer bli uppdaterad, och jag finns ju på mobilen. Skicka ett sms vettja, för jag kommer bli glad då!

Jag kommer sakna er en massa, ni vet vilka ni är, men vi ses om två veckor igen ;D

' den som väntar på något gott väntar aldrig för länge'

Have fun bitches ;)

// Hejdohejdo..


jag bara undrar om det var innan eller efter du ringde och sa att du älskade mig?

Kommentarer
Postat av: Anonym

glad påsk!

/ LOJS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback