skadeglädje :>

 Ojoj, detta har varit en lång dag.. Och jag är helt jävla slut!

Var i Värnamo vid 9 för att kolla ryggen, och jag har typ som vanligt inget positivt att säga därifrån. Jag har fått en inflammation nu med :S Helt underbart! NOT!! Skjut mig... 

  Sen skulle syrran tatuera sig i Nässjö, så jag följde med. SKADEGLÄDJE ÄR DEN ENDA SANNA GLÄDJEN!! :D Fasen vad ont det såg ut att göra. HAHA! ;> 

  Vidare till Jönköping för att handla lite :P Jag köpte 1 par nya tennisskor, 2 par pumps, en body, en t-shirt, hårgrejer och dricka :D NÖJD! (a) Och Kajsa, vi åt på Subway :D haha!
  Och nu ska jag ut och gå en sväng med Emmaslemma ^^, Känna sig lite nyttig sådär, lagom till Midsommarhelgen!!

Jobba imorgon, sen kommer Emil :D Längtar :* hihi..


//hejdohejdo..

Kommentarer
Postat av: Dijana

Spelar du tennis? :P

Postat av: Amanda W

hoppas att det löser sig med ryggen och ha en trevlig midsommar :)

2008-06-19 @ 20:36:31
URL: http://amaaandaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback