rubriker är överskattade.

hejsanhoppsan, nu vart det visst söndag igen. veckorna bara flyger iväg och nu är det visst sommarlov.
men jag gick inte på skolavslutningen, jag jobbade istället :< men det blev ju fina pengar så att säga!

igår så kom kajsa-bajsa hit, och vi hade beslutat oss för att ha en nyttig lördag nu innan midsommar. så vi åt jordgubbar, ananas, gurk-stavar och vindruvor. sen vart vi mätta som satan i gatan, så vi gick en runt sjön. på vägen mötte vi robin som gjorde oss sällskap. sen gick vi till värdshuset en sväng, alla var fulla utan vi, så vi gick hem igen.

idag har jag gått runt sjön, och nu ska jag upp och gymma snart.
imorgon ska jag till kiropraktorn.. vi får se hur dte blir..


'det är som du säger,
men ingen annan än jag kan göra något åt det.
det är sant att jag springer pga rädslan.'


//hejdohejdo..









Kommentarer
Postat av: Amanda W

lycka till hos kiropraktorn, du som tycker att det är skönt! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback