lyckan är fulländad.

hejhå, vad tiden går fort.. jag tänkte efter idag, och kom på att jag snart  har haft sommarlov i 3 veckor. och jag har i princip inte gjort.. ett skit! bra jobbat anna!

men denna veckan har varit fullspäckad måste jag säga,
måndag: öland över dagen med la familia, bra dag!
tisdag: träning och jag drog till emil :)
onsdag: var fortfarande hos min bästa :D
torsdag: fortfarande hos emil, drog till ebban. sofia och izabella kom! helskön dag och jag har saknat er <3
fredag: umgicks med ebban, alltid lika bra :* + träning
lördag: grill och chill med vännorna ;>
söndag: träna, sola och sen var tommy, robin och andreas här för att fixa min data. som för tillfället är back on track igen.

det är helt sjukt hur beroende jag är av min data, det har jag märkt nu. jag höll bokstavligt talat på att bryta ihop när min data kraschade. alla bilder, all musik, alla filmer, alla texter - poffsmackborta!
men jag antar att det är som dom säger, när man förlorar något, det är då man märker vad det verkligen betyder.

klockan är 01.35 och jag borde nog typ sova..? men jag är som en enda stor adrenalinkick som är fylld utav lycka just nu, bara för att min data lever igen!

//hejdohejdo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback