barn?

I måndags åkte vi ner till Öland för att ställa upp husvagnen, det var jag, mamma, pappa, mormor, morfar, tina och kicki. Dagen var helt okej, bra shopping, god mat och mumsig efterrätt!
  Och igår så åkte jag till Emil, där jag är nu. Han jobbar nu, och kommer hem vid 15. Så jag får sitta här och vänta på honom :P


Anonym verkar ha kul med min blogg? Och för upplysingsskull, så är jag nog inte så utseéndesfixerad som du tror. Du har ingen rätt att anklaga mig för något som inte är sant, om du inte ens kan säga vem du är! HAHA!!




jag och kicki.
åjo, kul hade vi iaf ;>

//hejeohejdo..

Kommentarer
Postat av: Någon

Jag anklagar dig inte för något, jag skriver bara fakta. Jag vet precis vem du är och allt för många är av samma åsikt som jag, jag skriver det bara för att hjälpa dig. För långt där inne finns det något bra, gäller bara att plocka fram det. För ärligt talat så tror jag att du sminkar bort dina inre känslor. Var ödmjuk.

2008-06-30 @ 20:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback