sweet!

äntligen har jag en lugn stund, eller lugn vet jag inte. har städat hela mitt rum nu, och ack vad smutsigt det var. jag var tvungen att döda mina älskade husdjur som jag har haft nu i ungefär 2 månader. men de har blivit så tama, så de sprang så snällt in i dammsugaren, haha.

kom hem ifrån öland i onsdags. jag bara älskar allt som har med öland att göra. sol, bad, saltvatten, sand mellan tårna, havsdoften, husvagn, semesterlivet, borgholm, shopping osv. sen var ju ebba med, vilket gjorde alltid mycket bättre :) väldigt trevliga dagar måste jag säga! :D och ja, det blev 2 par nya skor.. (a) nu ska jag ta tag i min ekonomi!
har nämligen lite saker som jag känner att jag skulle vilja inhandla:
sex and the city boxen,
guitar hero,
clip-on-hårförlängning,
osvosvosv..

åkte till emil i torsdags, där jag har varit tills idag. tog mig en promenad runt sjön med doris sen när jag kom hem, men det började spöregna, så min snälle far kom och hämtade oss. ska till emma och gratta henne snart och sen kommer kajsabajsa ;> mihi!

//hejdohejdo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback