kajsa-weekend.

jao, kajsabajsa kom till mig i fredags ;> vi drog ner till slättsjön för att spela volleyboll med våra pojkar, haha. det gick ju mindre bra för mig, jag var så sjukt flummig så jag kunde inte koncentrera mig. men lätt den roligaste kvällen på länge!
  igår så nötade vi guitar hero, för vi var så lama och orkade inte ligga ute i negervärmen. sen skulle vi spela volleyboll med tommy och robin, men även det 'förstörde' värmen. så vi drog till robin, filmmys med popcorn och cola. step up 2 och never back down blev det. lätt de två bästa filmerna på länge. sen vid 3 drog vi till andreas som varit på maiden.
  idag har vi solat liiiite, spelat guitar hero, kollat på ännu mer film och cyklat runt sjön. sen har jag varit hos andreas, kollade in hans matlagningstalanger. var nu dom fanns... haha. sen blev det gymmet, svettigt som fan och sedan en lång runda med doris.

det var min helg detta, precis så som kvällarna på ett sommarlov ska vara :) woho!

även denna vecka är nu fullplanerad, and it feels good!
imorgon-kiropraktorn, träna, sola osvosv.
tisdag- jobba, träna osv.
onsdag- jkpg med kajsa, åka till emil ;>
torsda-: vara hos emil, åka hem ifrån emil..
fredag- FESTIVALEN!!
lördag- FESTIVALEN!!
söndag- sova...

// hejdohejdo

Kommentarer
Postat av: Amanda W

söndag - sova



hahaha :) men det är förstårligt! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback