hej 2008.

Jag säger precis som alla andra; Nytt år, nya möjligheter. Ingenting är omöjligt, bara mer eller mindre komplicerat.

Det ska vara årets motto för mig, och mina nyårslöften eller snarare 'riktlinjer' är;
1. Jag ska bli bra i/träna upp ryggen.
2. Lägga ner mer tid på skolan.
3. Träna minst 3 ggr i veckan.
4. Sluta eller åtminstone dra ner på godis och sånt.
5. Alltid säga hur jag känner och tycker.
6. Klara min och Josses lista, hahaha xD

Jag ska bli en bra människa, eller jag ska iallfall försöka. Och det är det som räknas, eller hur?

Mycket har hänt under 2007, allting gick upp och ner. Mest ner, eller iallafall det första halvåret. Men efter det gick de mesta uppåt.
  Skolan började, fick massa nya kompisar ( saknar iofs mina gamla :[ ) träffade min älskling :D Har så mycket mer bra som har hänt.
  Upp och ner, ner och upp. Men tillslut så jämnar det nog ut sig, det har varit ett bra år. Fast 2008 ska bli så mycket bättre!!!!!!! Right? :D


image55
det har hänt en hel del va..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback