there´s nothing good about goodbye!

Denna veckan har varit bra, har hänt lite allt möjligt. Men skolan har varit bra :) Men smärtsam vissa dagar, fan för att plocka ögonbrynen och fan för att färga ögonfransarna!!!
 
Efter skolan i fredags så tog jag, Ebba, Emina och Jessica tåget till Jkpg. Ebbsan och jag gick på stan och hade det mysigt :* Köpte bara underkläder och ett linne typ. Sen vart det oväder, det var inte trevligt..
 
Igår så åkte jag, Mami och papi till Ullared. Det var inte kul som det brukar faktiskt, köpte typ bara för 120 kr till mig själv.. Sen så tränade jag, efter det kom Emma och Kajsa. Det sjöng för mig och stod där med penistårtan, haha. Det var gott! Fick en godiskorg av Emma, tack <3 Sen senare kom Tommy och Robin, vi spelade Tekken, åt pizza och kollade på Melodifestivalen. Björn är bäst! Andreas och Emma kom senare med. Och seriöst, så har jag nog aldrig varit så flummig. Kajsa och jag somnade nog vid 02.30 typ. Tack alla för en underbar dag <33

  Idag har jag och Emma solat, sen har Tina och jag tränat. Jag har städat och fixat en himla massa. Och snart kommer mormor, morfar och Bengt :D JORDGUBBSTÅRTA!!!!!!!!!!!!!!!!!! mumma :D

Fullspäckad vecka som kommer, och jag hoppas den blir najs som faaaaaaaan :D Fyller ju 17 imorgon med, grattis till mig va ^^ Haha!

// Hejdohejdo..



Jag vill inte sakna dig, ändå så gör jag det mer och mer.
Jag vill inte tänka på dig, ändå finns du i tankarna hela tiden.
Jag vill inte känna som jag gör, ändå att jag gör det.
Jag antar att det blir bättre med tiden..


Kommentarer
Postat av: Emma karlsson

hehe, det var väldans nice igår (:
och grattis på dej!

2008-02-24 @ 21:34:07
Postat av: E

hoppas din födelsedag kommer bli bra anna !
massa grattis till dig !
puss sötan !

2008-02-24 @ 22:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback