one step forward making two steps back.

Jag är fortfarande snorig, förkyld och sjuk, jag är fortfarande trött och ja, jag är precis lika uttråkad idag som igår. Jag blir alltid sjuk när det är som olämpligast, iofs är det kanske aldrig lämpligt att vara sjuk. Men jag blir det alltid när det inte passar. Bara jag är frisk om 3 veckor, för då lyfter vi :D Wiiiie!

Igår var jag hos kiropraktorn och han gjorde min dag! Ryggen börjar bli allt bättre, även att jag inte kommer bli helt frisk så kan jag alltid bli bättre och de känns skönt att höra.
  Han sa också att han var förvånad och stolt över hur bra min hållning har blivit med tanke på hur otroligt dålig den var när jag började gå dit. Han tyckte att jag var stark som tagit min igenom allt detta. Tack!
  Så ja, ensam är stark. Eller vad säger ni? Det kommer till en punkt i livet då man måste klara sig själv, man måste göra allt utan någon annan vid ens sida. 'Ensam är stark' Det får bli dagens motto.


Jag är nervös, lalalalalala...



Det är minnerna som gör oss till de människor som vi är,
både de bra och de dåliga.
För det är då man känner att man verkligen lever.

// Hejdohejdo..

Kommentarer
Postat av: E

Jag är så himlans glad för din skull anna :)

2008-02-29 @ 14:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback