ny design.

Eftersom jag är sjuk så har jag för mycket fritid, jag är så himla rastlös. Egentligen borde jag nog ligga i min säng, knarka tabletter och bara låta kroppen vila. Jag hatar att bara ligga och jag får ont i ryggen, och på tal om det så ska jag till kiropraktorn sen och jag hoppas på att det går bra.
 
I måndags var det min födelsedag och allt, perfekt att bli sjuk då och allt. Åt iallafall middag ute hos mormor och morfar, bättre mat får man leta efter alltså. Jag fick pengar, massa pengar haha. Och imorgon får jag min present utav mamma och pappa. Jag är nervös så in i hel...

Känner att min blogg inte är så himla intressant, men jag ska bättra mig.

'jag var förmodligen kärare i dig än vad du var i mig.
men man kan inte mäta kärleken. eller kan man det?
jag visste att det inte skulle vara vi föralltid,
för jag var så säker på att du skulle hitta någon bättre.
någon som du vill tillbringa dina dagar med,
någon som du vill dela din kärlek med.
någon som helt enkelt är bättre än mig.
det  var ungefär bara; tack och hej med mig.
även att du sa att du aldrig skulle lämna mig,
så visste jag innerst inne att det bara var ord.
men jag kan ärligt säga att jag förmodligen var mer kär i dig,
än vad du någonsin var i mig.
kan man vara för kär, kan man älska någon för mycket?
det är en sak jag länge har funderat på,
för isåfall var jag för kär i dig.'

//hejdohejdo

Kommentarer
Postat av: Emma ka...

nice header anna :)

2008-02-27 @ 15:08:02
Postat av: Julia

Coolt!! :) hoppas det är bättre med dig o att livet rullar på :)
är så avundsjuk att du går på frisör förresten! verkar som du trivs grymt!!

Postat av: Anonym

http://www.ettnyttkapitel.blogg.se

2008-04-07 @ 22:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback