Ilska, besvikelse och tårar.

Kan vi inte vrida tillbaka tiden? Det vore perfekt, för bra kanske.



Jag har så mycket jag skulle vilja säga, men jag vet inte hur jag ska börja och jag vet inte heller hur jag ska uttrycka allting i ord.

Jag har väl egentligen bara en sak att säga; JAG VILL ATT ALLT SKA VARA SOM FÖRUT!!!

Tankar hit, och frågor dit. Jag fattar ingenting, verkligen ingenting. Vad händer? Och varför är det såhär? Frågan 'varför' kommer upp hela, hela tiden. 
 

En sak är säker iallafall, jag tänker inte ge upp!


Pigalle igår, det var kul och jag behövde verkligen det! Spanks allihopa <3

// hejdohejdo





 


Kommentarer
Postat av: E

Anna, det komer bli bra !
Du vet va ja har sagt, ge aldrig upp !!

2008-02-03 @ 21:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback