Hemmakväll.

Lördag, sista lördagen på lovet och jag är hemma. Fast det är det jag vill, bara vara hemma med mamma och pappa och bara ta det lugnt. Melodifestivalen och tacopaj! Jag har stressat, stressat, stressat så nu är det dags att lugna ner sig.

I torsdags var det världens mest överskattade dag enligt mig själv, men dagen tillbringade jag med Emma och Kajsa <3 Klippte även mamma och hon blev fin!
  Igår så åkte jag mamma och Tina till Jkpg. Jag köpte en t-shirt, mössor, strumpor, smink och lite sånt där. Sen var jag med Emma och Kajsa, vi såg på The Nootebook och de är min nya favvofilm!!! Sen har jag varit med pojkarna :)
  Idag har jag tränat, och klippt både Uffe och Kicki. Övningskört har jag också gjort, och det gick jätte bra! Mamma var inte ens rädd ;) haha!

Mjo, men lovet blev bättre än vad jag trodde faktiskt :) Hihi!

Jag orkar inte skriva något mer nu.. Jag känner mig ordlös, vet inte vad jag ska säga..


5 veckor sen jag träffade dig idag, och du ska veta att det har varit de drygaste veckorna någonsin, jag saknar dig...

 //hejdohejdo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va gulligt att sitta å mysa i soffan med mamma å pappa.Du blir nog en bra frisör tänk va du kan öva för alla vill väl bli fina.Då få man se upp nu när du ha börjat köra.Ha de nu så gott å ta hand om alla dina pojkar.

2008-02-17 @ 12:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback