Jag har bitit ihop ända sedan i söndags, jag har verkligen försökt att vara stark. Men nu gick det inte längre.. Jag vill vara stark, jag vill bara kunna svälja det här och inte tänka på det, gå vidare så fort som möjligt. Men jag kan inte, jag kan bara inte!  Jag behöver erat stöd, för jag klarar mig inte ensam..

Du var allt för mig, du var verkligen det. Jag trodde aldrig att jag kunde vara så lycklig som jag var med dig. Och att man kunde vara så sjukt kär i någon som jag var i dig, eller är kanske jag borde säga. Jag vet inte riktigt.. Allting känns bara upp och ner, ut och in, och ingenting känns som det ska.

Det är vid sådana här tillfällen man verkligen märker vilka som bryr sig, och vilka som inte gör det. Och jag har insett att jag har världens bästa kompisar och världens bästa klass. Utan er vet jag inte vad jag skulle ta mig till <3

Igår åkte jag iaf till Tranås efter skolan, skulle till Izabella :) Jag, Ebba, Sofia och Izabella gick till Shalom och åt pizza, det var riktigt gott och trevligt med! Sen blev det stan en sväng, och sedan hem till Izabella för att bara umgås :) Jag har saknat henne, och hon gjorde verkligen min dag! Det gjorde ni alla tjejer :*
  Imorgon blir det att stanna i Sävsjö efter skolan, Jossan och jag ska vara nyttiga och simma. Sen ska vi relaxa i bubbelpoolen ;b Soft eller vad!

Jag vet inte vilket jag är mest, arg, besviken eller ledsen. Så mycket känslor på en och samma gång, så mycket tankar, så mycket funderingar, men inte ett jävla svar!!!!!

Jag vill inte vara ledsen och deprimerad, det är inte jag!

// hejdohejdo!


Det finns saker man aldrig kan glömma,
det finns känslor man inte kan gömma,
det finns minnen som aldrig försvinner,
hur många tårar som än rinner.

Så sant, så sant!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Anna alla ställer upp för dig.Ut å ha roligt.Det blir någon kvar till dig oxå.LEV LIVET NU MEDANS DU ÄR UNG

2008-02-06 @ 12:50:55
Postat av: E

Anna, du vet vad jag sagt även denna gången.
om du bara umgås med dina vänner och ha kul så kommer det gå över mycket fortare och sitt definitivt INTE hemma och tänk på det hela tiden , då blir det värre vännen!
bra att du simmade, det är bra för ryggen och du kommer klara allt vännen ,
puss söti !

2008-02-07 @ 18:32:39
Postat av: Amanda W

Önskar att jag kunde säga: vet precis hur det är. men det går inte. för varje gång är så speciell, så jag vet inte alls hur du har det. men jag vet iaf att jag har varit med om liknande, o det är så jävla jobbigt. men var stark, eller rättare sagt fortsätt att vara stark som du är Anna. Allt kommer att ordna sig. Säger som mamma säger: "Förlorar man en, står det tusen åter". Det fick iaf mig på lite bättre humör. Ta hand om dig så ses vi någon gång = )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback