ordning och reda.

nu får det vara nog med julen, och allt som har med den att göra. igår åt jag en chokladkaka till frukost (det är ju bara jul en gång om året och då ska man inte bry sig om vad man äter) men nu mår jag så sjukt illa. har tränat, men mår dåligt ändå. imorgon är det ordning och reda igen. ska även till jönköping och handla, det blir gött. blev ingen fest ikväll, pga vissa saker...

Dagens lista;
Dagens humör: Riktigt jävla kasst
Dagens frisyr: Ruffsigt och okammat
Dagens klädsel: 100 % mjukis
Dagens smycken: Piercingarna
Dagens planer: Se klart säsong 1 på Sex and the City
Dagens längtan: Närhet, bekräftelse
Dagens fundering: Vad livet har för mening?
Dagens beroende: Sex and the City
Dagens tråkigaste: Äta middag med släkten, igen. Och att jag egentligen skulle festat. :(
Dagens tidning: Ingen
Dagens låt: Pink - So what
Dagens tv-serie: Sex and the City
Dagens naglar: Sönderbitna
Dagens hemsida: Bilddagboken
Dagens mat: Julmat
Dagens borde: Städa klart rummet
Dagens roligaste: -
Dagens personer: Ulle, Andreas och Linn. (Ulle för att vi tränade tillsammans. Linn och Andreas för att de var snälla och höll mig sällskap)
Dagens saknad: År 2007, typ sommarn och framåt.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Bra blogg! God fortsättning:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback