känslorna går över.

ja, det gör dom. det var längesen jag var så arg som jag var igår, men sen hade jag en av de bästa kvällarna på länge! julbordet var hur gott som helst och efterätterna ska vi inte ens prata om, mmmmums (a) en dålig start, blev ett perfekt slut på min dag.

nu ska jag städa, tömde nyss min överfulla, mögliga, flugattackerade papperskorg med gummihandskar på. och de var väldigt behövliga vill jag lova. snart kommer mormor och morfar hit, för pappa fyller år ;> god mat och efterätt igen, haha. men sen ska jag träna.

för övrigt är det bara 79 dagar tills jag blir 18, och jag övningskörde idag. backade både på jotos och på statoils parkering. så nu ska jag skriva in mig vilken dag som helst..

sov skönare inatt än vad jag kan minnas att jag någonsin gjort. och jag drömde nog hela natten, verkligen hela natten. kändes som om det inte tog slut, och det ville jag inte heller..

jobbar typ nästan varje dag nu i veckan som kommer och veckan efter det. så hejdå fritid, hejdå livet och hej pengar. skönt att jag inte behöver skatta iår, så får en härlig lön som klirrar fint på kontot nu innan jul.

((hejdohejdo))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback