jullov.

fredag, lördag, söndag, måndag, tisdag - onsdag = julafton! nu är det inte långt kvar alltså. och jag börjar nog tappa mina julkänslor, känner inget för tillfället. eller jag vill inte känna något, det är för jobbigt då helt enkelt.
  har haft apu igår och idag, det har gått bra. sista dagarna med åse, och nu blir det en ny handledare, men det ska nog gå bra. färgade håret igår, lite mörkare och lite rödare, jag är nöjd som vanligt ;) haha.
  imorgon blir det att jobba, på söndag ska jag följa med tina till nässjö när hon ska tatuera sig, på måndag blir det ullared, tisdag jobbar jag, och ja, sen är det ju julafton. dagarna går fort, och jag har fullt upp. och tur är väl det, annars vet jag inte hur jag skulle klara mig.
  skönt med lov är det nu iallafall, kom på att jag gjort halva min gymnasie tid nu, det känns lite konstigt faktiskt. time goes by. men snart kommer ulle, filmmys och prat!



det gör ont, riktigt ont. och det är värre än vad jag trodde det skulle vara. men tiden läker alla sår brukar folk säga? men ärren finns alltid kvar. only time will tell..

((hejdohejdo))

Kommentarer
Postat av: Madde

Visst går tiden fort? - snart julafton :)

Men du, ska du vara kvar hos åse ändå?? Jag vill ju inte byta frisör en gång till :P Nu när jag blev nöjd liksom :P Ha de bra anna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback