hejdå 2008, hej 2009.

sista dagen på året, och nu sitter jag här och väntar på att allt folk ska komma hit. och jag hoppas det blir en för jävla bra kväll! men ändå tycker jag att nyår är överskattat.

jag har ångrat mig, jag tänker inte vara som alla andra och ha nyårslöften. utan mål istället.
så målen med år 2009 är;
sluta äta godis + chips osv, alltså hej nyttiga livet!
skaffa körkort så snabbt som det går
skaffa mig långt hår igen
komma upp till expert på guitar hero (höhö)
träna mer (om jag hinner?)
åka till hultsfred och ha för jävla kul
åka till massa ställen, t.ex en roadtrip under sommaren
sluta bita på naglarna, igen
ta skolan på allvar
inte deppa över saker som inte är värt det
spara pengar
och leva ett för jävla bra liv helt enkelt!


nyårsoutfiten blev ändrad i sista minuten, och jag har håret som jag aldrig brukar ha det.
förändringar och det är början på år 2009!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback