piss väder.

söndag, måndag och sen skolstart. och hur jävla pissigt är inte vädret? jag blir så sjukt depp alltså. blir ett hårt gympass ikväll för att skingra tankarna. det brukar hjälpa, iallafall för stunden. allting är bara så jävla konstigt, och sjukt. det känns.. inte bra helt enkelt. nu är jag ensam, klarar jag stå på egna ben? dock längtar jag till skolan, så att allt kan bli normalt, alla mina rutiner kommer falla på plats igen, och det kommer inte finnas tid till att tänka. och då är det slut med alla dessa tankeinlägg :P

'jag har blivit tillsagd att man inte ska se tillbaka i tiden, det som är gjort är gjort och man kan inte ändra på det. visst är det sant, men hur kan man inte tänka tillbaka? på den tiden allt var sådär sjukt perfekt och lyckan bara sprudlade. jag hatar när jag känner såhär, för jag vet att det inte blir så igen. för allting är som vanligt, men ingenting är som förut. det är ingen mening att längta till något som en gång var så färgglatt men som nu är svart och grått. det finns varken någon ork eller chans, så varför inte bara släppa taget? jag tar mig i kragen, blickar framåt med hopp om att allting någon gång kommer komma upp till den nivån. nu är det jag som sätter mig ner och tittar på helt enkelt.'


jag vet vad jag flyr ifrån, men inte vad jag söker efter..
kan man dra tillbaka tiden ett år eller varför inte bara en månad? ((hejdohejdo))

Kommentarer
Postat av: Din

du är aldrig ensam

Postat av: jossan

anna, jag kan inte historien, men om du mår dåligt, så finns jag om det är något.

2008-08-17 @ 21:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback