gräset är grönare på andra sidan.

jomen visst är det så, man vill alltid ha det man inte kan få. man trånar efter någonting, längtar och suktar efter det, men sen när man väl har fått det. då är det inte lika intressant längre. varför är det så? är vi människor kräsna eller har vi helt enkelt lärt oss att vi kan få och göra bättre? för visst är det så, det finns alltid något/någon bättre bakom husknuten. även om man inte vill erkänna det. kanske är det den där spännande jakten som är det roliga?
  ibland vet man inte vad man vill ha eller vad man vill göra med sitt liv, men man vet ändå att det kan bli bättre. det är bara ren och sann fakta, man kan alltid få bättre. det klingar så bra i mina öron ' du kan få bättre, du kan göra bättre '. eller borde man helt enkelt nöja sig? nöja sig med något man egentligen inte är nöjd med, bara för att det är så och bara för att vara säker. eller ska man ge sig ut i världen och våga chansa? och vet man inte vad lyckan finns, så kan man ju alltid shoppa tills man hittar den.

'chansar man inget, vinner man inget '

m
ycket och stora tankar i mitt lilla huvud och någonstans måste de ta vägen, så varför inte skriva av sig i bloggen när man jobbar och det inte är några kunder här inne? ( ta inget för seriöst ) idag jobbar jag bara till 17, sen blir det rix fm. och jag hoppas det blir en trevlig kväll. mina sista lovdagar är uppbokade utav allt möjligt skoj och jag bara ä l s k a r  det!

// hejdohejdo

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag var precis likadan innan, jag fick vad jag ville och strävat efter - då var det inte intressant längre. Kanske är det just utmaningen man tycker är rolig? :)

Postat av: E

Så himla kul tt läsa din blogg !

2008-08-08 @ 17:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback