jag föll

Det är söndag, igen! Innan var jag såhär anti-söndagar, men jag börjar faktiskt att gilla dom.

Veckan har typ varit fullt ös - medvetlös. Har inte varit ledig en enda dag, men det är skönt, jävligt skönt faktiskt. Jag gillar att ha fullt upp nu för tiden, jag trivs väldigt bra med att veta att jag har massa att göra.
  I onsdags så piercade jag mig i tungan och i örat, Elsa gjorde i tutten ;D Gjorde inte så ont då, men nu. Har levt på fil, kräm, yougurt och nyponsoppa nu i några dagar- mmm! 

Helgen har varit jätte bra också :) I fredags kom Emil hit, det var mys (a) Lördagen bestod utav styling typ, mådde inte bra så kollade aldrig på modevisningen. Men på kvällen drog jag till Andreas, massa trevligt folk och jag hade skit kul typ :) Bortsett från ryggvärken.
  Idag har släkten varit i sandsjöbaden och firat mormor och morfar som varit gifta i 45 år :) Och jag kunde äta, men ont gjorde det. Klippt Emma, Helena och pappa idag med :) Alltid kul, och alltid bra med extra cash!

Nu ska jag chilla lite ;b Hoppas att denna veckan blir minst lika bra!

//hejdohejdo..


jag förstår bara inte varför du skulle dra upp allting nu..?
- idiot.

image59

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback