flööööööööööt!

Ojoj, fullproppad vecka like always! Och så kommer denna veckan också att bli. Så jävla skönt, men ack så stressigt.

Träning, träning, träning - det är det enda som gäller just nu typ. Ryggen måste bli bra..!

I fredags så klippte jag mami på salongen, och det blev fint tycker jag :) Sen så kom Emil hit, och det var mys (a) Inte för att hockey är mitt största intresse, men vi kollade iaf. Och Hv vann ju, gött mos!
  Igår så kom Kajsa hit, hon stod i dörren med en Halil special. Kan man annat än älska henne då? Haha, sen blev det en promenad runt sjön, sedan möblerade vi om hela mitt rum, slängde ungefär 5 soppåsar och sen var vi döda. Min rygg är helt fucked up nu, kan knappt röra mig normalt..  Senare drog till statoil för att köpa chips och läsk, mmm :* Men sen mådde vi illa. Såg på film med sis, och den var helt okej.
  Idag har vi gått igen, gymmat, solat och bakat :* Mys! Så detta har varit en ganska nyttig flöthelg ändå :P Haha


// hejdohejdo


det är så himla enkelt, men ändå så jävla komplicerat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback