det är sjukt!

Ja, idag är det söndag då. Igen. Det är sjukt hur fort tiden går. Man sitter varje söndag och tänker efter vad man har gjort i veckan, vad som har hänt osv. Tiden bara rinner iväg, men det är väl nästan tur det. Hade inte varit så kul om allt bara stod stilla och inget hände.
  Vi har bara gått i skolan lite längre än en månad, men det känns nästan som evigheter. Klassen är helt underbar och det känns som om jag känt alla i flerafleraflera år. Vilket är bra att det är så. Men tänk vad fort dessa tre år kommer gå. Men njuta ska jag verkligen göra, sen börjar det verkligen livet.
  I fredags var jag faktiskt hemma ifrån skolan. För vi började vid 10.00 och jag kommer in till Nässjö vid typ 07.40, då hade jag fått vänta. Sen skulle jag slutat vid 11.15, och tåget går inte hem förens vid 14.55. Kändes inte sådär jätte kul att vänta så många timmar för en lektion, så jag sket i det. I´m a bad person!
  Så i fredags hände jag med Emma & Helena till Jönköping. Jag köpte bara smink, hårgrejer och en scarfs. Snacka om att jag var stolt över mig själv, inga kläder eller skor. Ojoj ^^ Men jag har ett paket på posten ifrån Hm för över 500 kr.. Not so good! Sen färgade jag Emmas hår, det vart najs :) Jag har saknat henne <3
  Och igår så åkte jag till min underbaring :) <3 Och det var lika skoj och mysigt som vanligt! Åh, du gör mig så glad :D För en gångs skull kan jag säga att jag är lycklig och verkligen menar det, och det är tack vare dig, Viktor!
  Idag har det varit en slappardag till 110 % Har städat mitt rum, tvättat lite och sen gjorde jag efterätt eftersom mormor & morfar kom hit på middag. De har varit utomlands nu och jag har saknat dom.
  Sen har jag kollat på säsong 3 utav Desprate Housewifes, alla avsnitt. Och damn vad bra det är alltså! Längtar tills man kan ladda ner 4:e säsongen!

Skola imorgon igen, och jag är glad!
Träffa alla underbara människor efter helgen :D
Massamassamassa att prata om <3<3

Det var allt för mig idag, tack och hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback