sjuka värld.

Satt och läste Aftonbladet förut. Där stod det om överviktiga människor, att det blir mobbade osv. Då ställde jag mig själv frågan: Varför? Varför är folk så hemska? Varför hacka ner på varandra?
  Jag förstår bara inte, jag gör verkligen inte det. Men visst, man märker hur folk kollar snett på sådana som är lite större. Men varför egentligen. De är människor precis som de smala, de har exakt lite mycket känslor. Bara för att man är stor så betyder det inte att du är känslolös. Men det verkar folk tro.
  Men varför är man elak mot sådana som är överviktiga då? Jag tror att folk måste hitta någon att hacka på, en sk syndabock. De som mobbar mår innert inne dåligt själva, eller så vill de bara trycka ner någon annan för att må lite bättre för en sekund.
  Sjuka jävla värld alltså, jag finner knappt inga ord. Jag blir bara så arg.

I fredags var jag med Emma och Hanna, det var väldigt trevlig faktiskt.
I lördags var jag med Vigge och det var myspys <3
Han var här hela dagen igår med typ.
Bättre kan det inte bli <3

Idag hade vi bara hantverk i skolan. Vi klipper för tillfället på ett helt huvud och det känns jätte bra, fast vi klipper bara helform än så länge. Blir nog roligare sen när vi börjar med ökade längder, gradering osv.
  Sen hade vi permenent, inte det roligaste precis. Men sånt måste vi lära oss med ju. Fast lektionen gick ganska fort ändå. Ont i ryggen/axlarna har jag fått. Men ska upp och träna snart.


du får inte se tillbaka,
det som är gjort är gjort.
det som är dåtid är dåtid.
det finns inget som heter ånger.

Over and Out, Annabanana!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback