party party ;b

Måndag = lov :D Underbart!

Lovet började bra antar jag, i fredags åkte vi till Alvesta för att fira kusinen. God mat och efterrätt, mmmm* Var så otroligt trött, så hade inte orkat göra något annat.
  Lördagen började inte bra, fick ett sms utav min älskling, Han var sjuk :( Så vi kunde inte va. Men då ringde jag Ebban, och yes det blev pigalle ;) Så allt blev bra ändå. Åkte in dit och träffade tjejerna, hade en väldigt trevlig kväll faktiskt. Lite mycket dricka kanske, men what the föck ^^ Det var najs! Ni är bra tjejer <3
  Skulle sola igår, och då upptäckte jag massa grejer på hela överkroppen. Stod massa saker sedan gårdagen, hade ingen aning om hur jag fick dem. Men de var där. Bland annat stod det ' Viktor <3 ' Anna ' HvFr07 <3 ' och massa annat. Herregud säger jag bara.
  Bakfull var jag, så in i hel.. Men dagen tillbringades med Emma :) Det var mys <3 Jag har saknat dig. Vi var allmänt lama och så, men trevligt hade vi.
  Idag har vi varit i Jkpg. Jag, Emma, mamma, Helena och Wilma. Har egentligen dåligt samvete nu, jag är en shopoholic :S Men jag köpte iaf en skjorta, en stickad klänning, en kofta, mössa, halsduk, smycken, nagellack osv osv osv.. Nu ska jag vara sparsam, så det så!
  Imorgon kommer älskling hit :D Hoppas jag iaf.. Har inte träffats sen i torsdags, och det känns som en evighet :'( Saknar diiiiiig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback