storstädning.

Igår var mormor här, fast numera kallad The Boss typ. Hon kom hit vid 11.30 och då var det bara till att sätta igång. Jo, hela, exakt hela huset skulle städas. Från golvet till taket, grundligt. Och det gjorde vi. Skrubbade, torkade, dammade, dammsög, moppade, tvättade, strykte tvätt, bäddade sängar, putsade. Ja, allt. Vi slet som små djur, Tina och jag.
  Men jag säger då det, rent som fan blev det. Kommer inte ihåg när det var såhär rent senast. Vi städade varenda litet hörn av hela jävla huset!!! Slavade typ. Sen blev det pizza, och det var mums. Höll på till 17.30 typ... :S
  På kvällen kom Viktor hit :D <3 Han är bäst alltså. Jag har alltid så kul med dig och är alltid så lycklig när jag är med dig. Du är mitt lyckopiller!! 4 månader igår med :) Tiden går fort..
  Han har varit här hela dagen med :D Färgade hans hår, låg och slöade i sängen, massa mys och spelade Tekken. Jag vann 13/14 gånger, hahaha xD

JAG ÄLSKAR DIG MER OCH MER FÖR VARJE DAG, VIKTOR STRÖMQVIST!!!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback