smärta..?

Hej, du kan kalla mig Rudolf. Min näsa är svullen och röd :S Pga förkylning..
Det är måndag idag, och det är studiedag. And guess what? Jag är sjuk. Igen!!!!!!
Hostar hela tiden, huvudet värker, jag är varm och fryser på samma gång, öm i hela kroppen. Men hej, en vanlig dag eller? Fy vad jag hatar detta. Hela hösten har typ varit såhär..
  Helgen var iaf bra :) I fredags var jag med Emma och Hanna, tog det lugnt och så. Sen på lördagen kom älsklingen hit :) MYS! <3 Vi kollade på High School Muscial 1 & 2 och sen Svensson Svensson. Tillbringade även söndagen med honom. Bättre kan det inte bli!! Jag älskar dig, Viktor Strömqvist (L)




image54
smärtan tar kål på mig alltså.
jävla rygg,
jävla nacke,
jävla huvudvärk,
jävla allt!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback