meningslööööööst..

Jag borde lyssna på min mamma, för hur man än vrider och vänder på det så har de alltid rätt. Det kvittar vad det än är, man vill inte erkänna det. Men visst har de rätt.
  Hon tyckte att jag skulle varit hemma en dag till för att jag inte mår bra, men nej jag skulle till skolan för annars skulle jag missa mycket.
  Och detta är nog den absolut värsta och meningslösaste dagen på länge. Vi fick stå ute och vänta på stadsbussen i över 30 minuter och i princip frysa både röven och fötterna av oss, väldigt najs verkligen. Sen kom vi då försens till Arnes lektion, vi fick anmärkning :@ Sen sa de att vi varken hade engelska eller hantverk idag. Svenskan var vi på typ i 20 minuter, gjorde våran redovisning och sedan fick vi gå. Så ja, jag gick till skolan för att inte missa de tre lektionerna, men de kunde jag lika väl skitit i. Fick bara sitta och glo.
  En positiv sak med dagen är ju att jag fick träffa min älskling :) <3 Annars hade jag nog typ gått under.. Han är brabrabra och jag blir på så bra humör när jag är med dig!
  Så lyssna på era mammor innan ni gör något, för de har faktiskt alltid rätt. Nu ska jag gå och plugga på mitt permanentprov vi har tills imorgon. Suger getballe, hårt alltså.
  " Men alltså, låt mig svara! Nej! JAG ska läsa frågorna " Ebba, du kanske inte förstår det.. För jag tror inte att jag säger det så ofta, men du är riktigt bra! Det är du verkligen! Du är min solstråle and i adore you alot <3

' Om jag försvann, vad skulle du göra?
Vad skulle hon, han och dom göra?
Skulle någon bry sig? Eller skulle jag bara någon för dom.
Skulle jag ha förändrat något här i världen?
Eller var min tid helt meningslöst..
Frågor, frågor.. Men inga svar. '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback