Fort...

Tiden går fort, nästan för fort. Höstlovet har försvunnit som på en kort sekund, en blinkning, ett andetag. Känns som om jag inte har gjort något, men det har jag ju faktiskt.
Måndag: Jönköping med Emma, Helena, Wilma & mamma. Det var mys :)
Tisdag: Kom min älskling hit :) Underbart verkligen! <3<3<3 Kärlek till dig!!
Onsdag: Vaknade upp ijämte världens bästa. Kan det bli bättre? Kiropraktorn på eftermiddagen.
Torsdag: Vetlanda med Emma :) Trevligt <3
Fredag: Var med Emma, kollade på tv och hade allmänt kul :)
Lördag: Åkte till älsklingen, sov där <3 :D Kollade på film med Alle & Becca :)
Söndag: Ännu en dag när man vaknar upp jämte världens bästa :( Underbart alltså! Sen idag har jag bara pluggat en massa, städat och så.

Nu orkar jag inte skriva mer. Känner mig tråkig. Ska vila ryggen lite. Bye fuckes!

// Anna Jonsson Storck - Jag är lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback