chilla lite arne.

Back to school idag. Och jag kanske är en störd människa, men jag saknar skolan. Eller inte själva skolan, men min klass och frisörämnerna. Det är underbart!
  Gick till skolan även att jag inte mådde bra. Men det var ju inte min idé. Jag ska göra en woodo docka av dig och sticka nålar i den!! Bara så du vet. Åhhhh!
   Började dagen med våran favoritlärare, not! Anne a.k.a Arne. Hon vart lite sur på mig och Ebba bara:
' Men chilla lite Arne.'
' Vad sa du?! '
' Eh.. Chilla lite Anne. '
  Hon får ju inte veta att vi kallar henne för Arne istället för Anne, haha. Lätt dagens bästa, eller kanske månadens? Ebba gör mig glad :) <3 Wiiih ^ Och ja, jag hade en snopp i handen idag. Bara pga utav den lilla djävulen ( Ebba alltså ) haha. Ännu en skoldag imorgon, hantverk hela dagen. Borde kanske göra mina 100 frågor tills imorgon? Orka? Typ. 
  Ännu en kommentar idag. ' Djuptfryst kyckling lever ' Oh nej, den djuptfrysta kyckligen lever :O Haha! ÄLSKA SKOLAN!! Right?
  Fredag imorgon, sen är det lördag. Älskling kommer hit :D 4 månader då <3 Weij :D

' It is you that I want next to me when all my dreams come true '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback