toppen helg!

i torsdags gick skolan jävligt fort. torsdagar brukar vara sega, men icke denna. haha, hade min muntliga redovisning i svenskan, det gick as bra :) haha. när t.om han kunde erkänna att det var bra, tss. sen efter skolan åkte jag till älsklingen <3 :) saknar dig...
i fredags hade vi volleybollturnerning. och gissa vilka som vann? - jo, vi :D haha, både tjejerna och killarna i min klass vann. vi tjejer förlorade inte en enda match, tror inte killarna gjorde det heller. yeah, 9B är bäst :D sen efter det tog jag, ulle & sofia bussen till jönköping. vi gick på stan och shoppade gärnet, hade jätte kul :) fikade och så. tack för den trevliga dagen <3 sen när vi kom hem åkte jag till emma en sväng, lika trevligt som vanligt :) <3 hehe. efter emma åkte jag hem, så drog jag upp till fotbollsplanen. för anna var där :) så kul att träffa dig igen! saknat dig ju! <3
i lördags (igår) så slöade jag bara på dagen, sen så åkte jag, emma och kajsa in till vetlanda :D på crusingen! det var så jävla mycket folk och bilar. men det var as skoj :) hehe. vissa äckliga typer fick det ju *uscha*
söndag (idag) har inte en jävla aning om vad jag ska göra idag. mår fan inte bra, har sån jävla hosta.. hostat hela natten typ :S jobbigt. men ska nog ut till mormor och morfar sen iaf :) träna eller gå runt sjön med, får se vad jag orkar..
imorgon börjar skolan igen, men är ju lediga på tisdag! skönt det :)

// Anna Jonsson Storck



 

"The hardest thing is to realize when it´s time to move on."

image22


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback