sjukling.

ja, då har man gått och blivit sjuk med. det är ju väldigt skoj eller så *not* måste typ vara i skolan nu ju. det är så mycket med skolresan, avslutningsfesten, filmen och allt. usch! missar mkt, även att det typ är slut snart. har ett arbete till biologin imorgon, oförberett tyska prov för mig på torsdag och samhälle på torsdag. men biologin är jag klar med. hon får det när jag kommer till skolan. hoppas jag kan gå på torsdag, eller det måste jag. för vi tar avslutningskort då. men har svårt att bestämma mig. emo eller typ dirrty-lärare :P haha. sen på fredag bär det av till gbg :D wiie ^^ på fredagen ska vi gå på liseberg hela dagen, på lördagen ska vi shoppa och spela laserdome, sen söndagen vet jag inte riktigt. men jag längtar verkligen!! jag tycker om min klass så himla mycket. och jag kommer sakna alla sen <3 :(  och vårat lilla "gäng" vi måste verkligen hålla ihop, vill inte skiljas ifrån er... usch, det är så mycket som kommer förändras.. hate that! aja, jag ska njuta av de dagarna som är kvar. njuta av skolan låter dumt, men att umgås med alla underbara :P men från en sak till en annan. såg på ugly betty och desprate housewifes nu. seriöst så är det dem bästa programmen någonsin :D och så spännande! men ah, ska nog sova snart.. är helt slut, och täppt, varm, hostig och massa skit :S
  ..en positiv sak iaf, var hos kiropraktorn idag, och han sa att nacken börjar bli bättre :) wiie!

// Anna Jonsson Storck


"Du kan aldrig sluta älska nån du en gång älskat på riktigt,"


2 år och 1 månad idag <3 min älskling!


image32
ska jag vara emo på avslutningskortet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback