orka.

mini-lov nu igen kan man säga :) gutt ^^  igår hade vi samhällsprov. och det gick nog inget vidare. barbro gör alltid så konstiga frågor och så stora prov :S yscha.. efter skolan åkte jag till kiropraktorn i v-mo. han kollade på mina röngten bilder och "undersökte" mig eller vad man ska säga.. de dumma fan skapen på sjukhuset såg ju inget fel, men det gjorde han. min nacke är sne, alltså borde mitt huvud oxå vara det, men det är det inte. det är de som är de konstiga. asså jag är ju inte helt sne om ni tror de, de syns ju bara på röngten typ. sen så har min 4:e nackkota och min 6:e ryggkota hamnat snett eller typ roterat en aning, och där emellan så har det kommit nerver i kläm. så ja, det var la inte så värst bra. han fattar inte att jag kunde gå med detta utan att typ bryta ihop eller vad man ska säga.. men långt ifrån har det ju inte varit.. huvudsaken är iaf att han förmodligen kan hjälpa mig :D så jävla happy! kanske slipper skiten nu.. efter det åkte jag till simon en snabbis, han skulle till öland så kunde inte vara där så länge :( men men.. ses väl snart igen hoppas jag!

idag har jag i princip inte gjort ett skit. det har varit en sån där jobbig dag ,när inget är kul, inget får en på humör. jag har ont i nacken, eller jag har ont i hela kroppen. men det är normalt sa kiropraktorn. är jävligt trött med. känns som om alltihop är som ett ändå stort hål, utan något slut, utan något riktigt svar. jag orkar inte med detta, det är för jobbigt. men det förstår ingen. jag pallar inte mer asså.. hatar vissa dagar. då vill man bara gå och lägga sig och hoppas att allt känns bättre när man vaknar, men oftast gör det inte det.. we´ll see how it´s end^

imorgon blir det väl en till slöa-dag, det är skönt ändå. att bara koppla av, men det kan jag inte. ska nog till jkpg iaf, träna med. sen på lördag är de marknad och fest :P yeaah!

Du är det finaste min hand har hållit i.
Du är det finaste min kropp har nuddat. 
Din röst är den finaste mina öron hört.
Du är det finaste mina läppar rört.
Du är det absolut finaste mina ögon någonsin kommer att se.
Simon, hoppas du förstår hur mycket du betyder för mig <3


// Anna Jonsson Storck


" så länge man inte ger upp, har man inte förlorat något " 

image27


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback