lite smått & gott

jaha, varit lediga sen i torsdags då. det har varit skönt. men i torsdags och fredags tog jag det bara lugnt eftersom jag hade ont och mådde allmänt dåligt. men var i jkpg en sväng i fredags med pappa. det blev två par skor :D haha. mamma vart inte sådär överglad, men skor har man nytta av ^^ eller?
  sen igår så var det marknad. stod mest vi emmas och deras kakstånd kändes de som :P haha, jävligt tråkigt väder var det. men köpte två t-shirtar. typ sova/träna i. den ene var blå så stod det " denna t-shirt är bara blå när jag tänker på sex " så jävla klockren ;D och den andra var med en blondin på så stod det " I´m naturally blonde, so please speak slowly " HAHA! träffade simon med ju :) wiie!
  på kvällen åkte vi ut till basse! hade himlans trevligt faktiskt. men det var roligast i början, sen blev alla såå sega. men jag red iaf på en av deras hästar :P hahha, as skoj ju! massa trevligt folk där, och simon var där med :D hehe. sen sov jag hos kajsa, vi skulle se på film men vi somnade sen :P
  idag har jag varit med simon <3<3 saknar han redan faan.. klippte honom idag med, det blev faktiskt fint, hehe.  jag har ont i nacken/huvudet..så är det skola imorgon, usch.. men denna veckan blir nog jobbig, sen hoppas jag att det blir lugnt. eller lugnare får man la säga. ska kolla igenom engelskan nu, egentligen borde jag sova. men what the föck :P
  känns som om allting börjar bli bättre nu :) men vi får se..

// Anna Jonsson Storck



"Det är för väl att lögnen finns ­ för tänk om allt man hörde skulle vara sant. "


image29

fint va? :P hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback