everything changes..

denna helgen har gått otroligt fort tycker jag, förutom idag.
  i fredags så var tina & jag och red på blesa. jag tycker att det gick bra :) det är skoj att rida! sen på kvällen var jag med nötterna.
  igår så åkte mamma och jag till jönköping väldigt tidigt. brukar inte vara morgontrött, men igår var jag det. men jag köpte iaf 2 t-shirtar och underkläder. hade inte tänkt göra av med så mycket pengar, måste spara tills helgen. GÖTEBORG :D skulle köpt rosa spray färg till avslutningskortet, men de sa att det kan färga av sig. och nej tack, jag vill inte ha rosa hår.
  sen på kvällen skulle vi till skirö :)  var riktigt skoj måste jag säga. det blev en hel del kisse-pauser, ändå lite för lite tycker jag allt. sen när vi kom fram var alla goa och glada :) vissa var lite gladare än andra, hehe. har nog fått 1000 myggbett eller något :S det var några kristna där som bjöd på bullar, de var goda :P mycket trevligt folk överallt! markus fagervall var där, men jag gick aldrig in, kändes lite onödigt ändå.
  på vägen hem hade jag väldigt ont i nacken och huvudet och jag var såå himla trött. så jag var la inte så himla social. men hemvägen var trevlig ändå :) satt med simon hem.
 var nog hemma vid 03.30.. fattar inte att det blev så sent, jag var så himla trött. och mamma hade inte lagt i mina lakan, så det fick jag göra inatt :O åhh.. men jag kunde verkligen inte sova. somnade nog vid 06.00 tiden.. önskar bara att jag kunde stänga av alla tankar när jag vill. men det går inte.. funderar på allt verkligen, det är så mycket nu. ..
  idag har mormor, morfar, richard, kalle och bengt varit här och ätit. mumma med mormors tårta :D sen har jag bara slöat.. mår inte bra igen :S halsen krånglar igen och hostan är tbx. men det går la över snart hoppas jag. ska iaf vara hemma imorgon, sen får vi se.

Jag skulle vilja uttrycka mina känslor i ord.
Men mina känslor är för starka.
Jag kan inte finna något ord som passar.
Om du ändå kunde förstå hur mycket du betyder för mig.
Vet inte vad jag skulle ta mig till utan dig.
Jag älskar dig, idag, imorgon & föralltid.


// Anna Jonsson Storck


" Att något så bra, kan bli så dåligt. "

image31
bsätis & jag på bussen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback